• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Держенергонагляд реагує на невідповідну якість електрики
опубліковано 13 лютого 2020 року о 11:04

До Державної інспекції енергетичного нагляду України надходять численні звернення щодо невідповідності показників якості електричної енергії, яка постачається споживачам. Відомство оперативно реагує на такі листи та здійснює відповідні заходи.

Наприклад, держінспектором Міжрегіонального управління з енергетичного нагляду у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі спільно з представником оператора системи розподілу було розглянуто звернення громадянина щодо невідповідності показників якості електроенергії, яка постачається до його будинку. За результатами моніторингу було встановлено:

  • оператор системи розподілу не забезпечив установлене відхилення напруги на вводі у житловий будинок у межах нормально допустимої норми ±10%. Цим було порушено вимоги ДСТУ EN 50160:2014 (п. 5.2.2) та Договір про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, укладений зі споживачем (п. 4.1);
  • невідповідність показників якості електричної енергії викликана великою протяжністю лінії та нерівномірно розподіленою загрузкою по лінії.

Для забезпечення нормованого рівня напруги оператору системи розподілу було рекомендовано забезпечити безперервне та надійне електропостачання споживача і в термін до 20.02.2020 року усунути зауваження, які були виявлені під час проведення моніторингу.

Зі свого боку, Управлінням Держенергонагляду у Тернопільській області розглянуто два звернення та надано відповіді споживачам електричної енергії.

У першому випадку надано роз’яснення стосовно заміни ввідного кабелю та встановлення ящика обліку зовнішньої установки в житловому будинку.

В другому – проведено огляд електричних мереж від джерела живлення до вузла обліку споживача та здійснено контрольні заміри напруги. При огляді виявлено 28 порушень вимог нормативних документів щодо технічного стану та організації експлуатації, які впливають на якість і надійність електропостачання споживача, зокрема:

  • з'єднання проводів виконані за допомогою скруток;
  • розплетені проводи;
  • понаднормативний провис проводів (на окремих проводах висять цеглини);
  • не проведено розчистку траси ліній електропередачі;
  • відсутній ввідний комутаційний апарат на підстанції;
  • обірвані заземлюючі спуски на опорах тощо.

За результатами розгляду звернення оператору системи розподілу надано рекомендації щодо усунення виявлених порушень вимог нормативних документів.

Також були оперативно опрацьовані звернення споживачів із Київської (4 звернення), Житомирської (1 звернення), Вінницької (1 звернення), та Рівненської (1 звернення) областей. За кожною заявою проведено відповідні заходи, операторам системи розподілу надано рекомендації щодо усунення виявлених порушень, про що повідомлено запитувачів.

Довідково:

Розгляд претензій та скарг споживачів щодо показників якості електричної енергії, вимірювання показників якості електричної енергії, претензій щодо відшкодування збитків, завданих внаслідок недотримання операторами системи розподілу показників якості електропостачання, зокрема внаслідок недотримання показників якості електричної енергії та перерв в електропостачанні, здійснюється відповідно до вимог Кодексу систем розподілу.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux