На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 № 932 «Деякі питання посилення контролю за дотриманням законодавства щодо приєднання до електричних мереж» Державною інспекцією енергетичного нагляду України здійснюються заходи щодо запровадження електронного сервісу подання скарг за принципом «єдиного вікна».
Зокрема, буде створено електронний кабінет замовника для розгляду спірних питань, пов’язаних з приєднанням електричних установок до електричних мереж між замовниками, операторами систем розподілу електричної енергії (далі – ОСР) та оператором системи передачі електричної енергії.
В електронному кабінеті, що розробляється, буде передбачено можливість розгляду наступних питань:
Кожен замовник за допомогою електронного кабінету зможе подати до Держенергонагляду скарги щодо дій або бездіяльності ОСР та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж.
До моменту офіційного запровадження електронного кабінету замовника за принципом «єдиного вікна», у разі виникнення спірних питань, надіслати скаргу можна на офіційну поштову адресу: вул. Дорогожицька, 11/8, м. Київ, 04112 або шляхом заповнення відповідної форми.
З метою прискорення всебічного розгляду Держенергонаглядом скарги зі спірних питань, заявникам необхідно додавати такі документи:
1. Копія заяви про приєднання електроустановки (яка надавалась оператору системи розподілу).
2. Копія документа, який підтверджує право власності чи користування об’єктом, який буде приєднаний до електричних мереж.
3. Копія ситуаційного плану та викопіювання з топографо-геодезичного плану в масштабі 1:2000 із зазначенням місця розташування об’єкта.
4. Копії матеріалів листування (за наявності).
5. Техніко-економічне обґрунтування (за наявності).
6. Проект договору або договір про приєднання (за наявності).
7. Технічні умови (за наявності).