• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
За перше півріччя до Держенергонагляду надійшло понад 5 тисяч звернень
опубліковано 17 липня 2024 року о 10:00

Зважаючи на складну ситуацію в енергосистемі, до Держенергонагляду надходить значна кількість звернень громадян. Зокрема, з початку 2024 року в Державній інспекції енергетичного нагляду України зареєстровано 5 015 звернень від громадян та установ. З них близько 2 тисяч у червні.

Довідково: за першу декаду липня надійшло майже 1800 звернень.

Наголошуємо, реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:

Варто зазначити, що у момент, коли відбувається прийом дзвінка представником Держенергонагляду від заявника, інші додзвонювачі залишаються в очікуванні та можуть чути серед іншого довгий гудок виклику, що не є свідченням того, що лінія не працює;

Держенергонагляд діє виключно в рамках чинного законодавства. Усі звернення, які надходять як на телефонну «гарячу лінію», так і на електронну пошту, шляхом заповнення форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.

Про реєстрацію, стан розгляду звернення/скарги можна дізнатися у Відділі по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду у робочі дні з 8:00 до 17:00 за телефоном
+38 (044) 204-79-53.

Також звернення приймаються через урядову «гарячу лінію» 1545.

За тематикою найбільше звернень стосувалися забезпечення надійного постачання електричної енергії, невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів, дотримання операторами систем розподілу (ОСР) порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам, технічного стану електричних мереж тощо.

Наразі у результаті розгляду звернень на вимогу відомства ОСР виконали роботи з покращення технічного стану електромереж, зокрема:

  • замінили 50 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (ПЛ), що забезпечило надійність електропостачання споживачів та запобігло виникненню аварійних ситуацій із негативними наслідками;
  • розчистили понад 80 км трас ПЛ від порослі та дерев, що потенційно могли призвести до обривів повітряних ліній; електропередачі;
  • відремонтували 67 пошкоджених кабельних ліній електропередачі;
  • замінили понад 28 км проводів ПЛ на проводи більшого перерізу, що дозволило зменшити мережеві обмеження для споживачів, а також надало можливість додаткових підключень тощо.

Також за підсумками розгляду окремих звернень споживачам надано відповідні роз’яснення.

Зазначимо, що внаслідок масованих ворожих обстрілів в українській енергосистемі є дефіцит потужностей. Для унормування ситуації діють графіки погодинних та аварійних відключень електроенергії. Відтак переважна більшість звернень стосувалася тривалого припинення електропостачання, а також черговості та послідовності обмеження електропостачання під час застосування графіків відключень електроенергії.

Нагадаємо, що за координації Міненерго в Україні тривають ремонтні роботи на всіх обʼєктах, які підлягають відновленню. Енергетики докладають максимальних зусиль для подолання наслідків російських атак на енергетичну інфраструктуру та відновлення електропостачання споживачам.

До відомства надходить дуже велика кількість звернень з усіх куточків України, на розгляд яких потрібен певний час.

Дякуємо за розуміння.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux