До Держенергонагляду надходять численні звернення громадян щодо неякісного електропостачання, припинення електропостачання, приєднання об’єктів до електричних мереж, неправомірних дій чи бездіяльності оператора системи розподілу, суб’єкта господарювання у сфері теплопостачання тощо.
Від ефективного реагування відомства на звернення громадян залежить здатність державної установи забезпечувати захист їх законних інтересів. Пріоритет Держенергонагляду – допомогти кожному громадянину у випадку порушення його прав та законних інтересів у сферах електро- та теплопостачання.
Для прикладу, до Управління Держенергонагляду у Житомирській області надійшло звернення від мешканця м. Коростишів щодо постачання електроенергії, параметри якості якої не відповідають вимогам державного стандарту. Після розгляду питання, проведення моніторингу та вимірювання параметрів якості електричної енергії в точці розподілу, розроблено заходи з технічного обслуговування повітряної лінії та трансформаторної підстанції, до яких підключений будинок заявника.
Кваліфікований та відповідальний підхід до виконання своїх обов’язків всіх працівників Держенергонагляду приносить позитивні результати. Від громадян до Держенергонагляду надходять листи зі словами вдячності.
Так, у колективному зверненні мешканців Кривого Рогу йдеться про досягнутий позитивний результат за підсумками розгляду Держенергонаглядом звернення громадян, завдяки якому на вулиці Бандуристів встановили розвантажувальний трансформатор та частково замінили розподільчі мережі. Таке технічне рішення дозволило забезпечити власників житла електроенергією, параметри якості якої відповідають вимогам стандарту.
Листи-подяки також надійшли від мешканців с. Вереси Житомирської області та м. Дніпро, де оперативні дії держаних інспекторів дозволили забезпечити користувачів електрикою відповідної якості.
Також надійшли подяки від мешканців Одеської області та м. Суми.
Жительки м. Могилів-Подільського Вінницької області та с. Перемога Київської області висловили слова вдячності працівникам Держенергонагляду за відновлення електропостачання, яке в умовах карантину було їм припинено всупереч вимогам чинного законодавства.
Нагадаємо , за І півріччя 2020 року до Державної інспекції енергетичного нагляду України надійшло майже 600 звернень громадян. У кожному третьому зверненні (192 із 592) порушувалось питання незадовільної якості надання послуг з електропостачання та теплопостачання. Близько ста звернень стосувались питань: