У період із січня по червень 2020 року до Державної інспекції енергетичного нагляду України надійшло 592 звернення громадян.
У кожному третьому зверненні (192 із 592) порушувалось питання незадовільної якості надання послуг з електропостачання та теплопостачання. Близько ста звернень стосувались питань:
Крім того, надходили звернення щодо приєднання об’єктів до електричних мереж (14 звернень), охорони праці (2 звернення) та з інших питань (110 звернень).
За результатами розгляду Держенергонаглядом було:
На стадії розгляду перебувають 53 звернення.
Також у І півріччі 2020 року заявниками подано до Держенергонагляду 25 скарг зі спірних питань щодо приєднання до електричних мереж, зокрема:
Крім того, із січня по червень 2020 року Держенергонаглядом отримано 34 запита на публічну інформацію, з яких 20 було задоволено, на 13 – дано роз’яснення, на 1 – відправлено належному розпоряднику інформації.
Нагадаємо, у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності ОСР та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж скарги заявників можна подати на офіційну поштову адресу: вул. Дорогожицька, 11/8, м. Київ, 04112 або шляхом заповнення відповідної форми.
Наразі на офіційному вебсайті відомства для цього створено відповідний розділ.