• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Майже 600 звернень громадян надійшло до Держенергонагляду за І півріччя 2020 року
опубліковано 20 липня 2020 року о 15:07

У період із січня по червень 2020 року до Державної інспекції енергетичного нагляду України надійшло 592 звернення громадян.

У кожному третьому зверненні (192 із 592) порушувалось питання незадовільної якості надання послуг з електропостачання та теплопостачання. Близько ста звернень стосувались питань:

  • неправомірних дій чи бездіяльності оператора системи розподілу (ОСР), суб’єкта господарювання у сфері теплопостачання (96 звернень);
  • припинення (відновлення) електропостачання (92 звернення);
  • незадовільного технічного стану обладнання та мереж  оператора системи розподілу, суб`єкта  господарювання у сфері теплопостачання (86 звернень).

Крім того, надходили звернення щодо приєднання об’єктів до електричних мереж (14 звернень), охорони праці (2 звернення) та з інших питань (110 звернень).

За результатами розгляду Держенергонаглядом було:

  • надано роз’яснення – на 509 звернень;
  • вирішено позитивно – 20 звернень;
  • переслано за належністю – 10 звернень;

На стадії розгляду перебувають 53 звернення.

Також у І півріччі 2020 року заявниками подано до Держенергонагляду 25 скарг зі спірних питань щодо приєднання до електричних мереж, зокрема:

  • відмови ОСР в прийнятті заяви про приєднання до системи розподілу – 7 скарг;
  • недотримання строків виконання робіт з приєднання, що обумовлені договорами – 7 скарг;
  • видачі технічних умов, що не задовольняють замовника – 4 скарги;
  • невідповідність змонтованого електрообладнання та мереж вимогам, що зазначені у проєкті – 2 скарги;
  • порушення ОСР строку розробки та надання замовникам договорів про приєднання та технічних умов – 2 скарги;
  • з інших питань – 3 скарги.

Крім того, із січня по червень 2020 року Держенергонаглядом отримано 34 запита на публічну інформацію, з яких 20 було задоволено, на 13 – дано роз’яснення, на 1 – відправлено належному розпоряднику інформації.

Нагадаємо, у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності ОСР та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж скарги заявників можна подати на офіційну поштову адресу: вул. Дорогожицька, 11/8, м. Київ, 04112 або шляхом заповнення відповідної форми.

Наразі на офіційному вебсайті відомства для цього створено відповідний розділ.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux