• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
За чотири місяці 2023 року Держенергонагляд розглянув понад 12 тисяч звернень споживачів
опубліковано 15 травня 2023 року о 08:26

Енергетичні об’єкти України з жовтня минулого року зазнавали масованих ракетних та дронових атак рф, внаслідок яких обсяги виробленої електроенергії та можливості її розподілу значно скоротились. Відтак енергетики були змушені застосовувати відповідні графіки обмежень постачання електричної енергії: графіки погодинних відключень та графіки аварійних відключень електричної енергії.

Тривалі припинення електропостачання, а також недотримання ОСР черговості та послідовності обмеження електропостачання під час застосування графіків погодинних відключень – основні теми звернень громадян, яких до Держенергонагляду лише протягом січня 2023 року надійшло більш ніж 10 тисяч.

Зазначимо, що у 2022 році відомством загалом розглянуто близько 5 тисяч звернень від споживачів електроенергії.

У цілому протягом січня-квітня 2023 року Державна інспекція енергетичного нагляду України розглянула 12 159 звернень споживачів (замовників) електричної енергії. З них від громадян – понад 11,9 тисяч звернень та 166 – від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

За результатами розгляду звернень Держенергонагляд надав більше 10,6 тисяч роз’яснень. Також на користь громадян вирішено питання, порушені у понад 1,3 тисячі звернень.

Найбільше до територіальних органів Держенергонагляду зверталися споживачі в:

  • Київській області – 3 056;
  • Одеській області – 1 324;
  • Закарпатській області – 1 192;
  • Дніпропетровській області – 991.

Найменша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Житомирській області – 9.

Переважна більшість звернень від громадян стосувалась дотримання операторами систем розподілу (ОСР) порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам – 9 669. Також заявники у своїх зверненнях зазначали проблемі питання щодо забезпечення надійного постачання електричної енергії (1 898 звернень), технічного стану електричних мереж (153 звернення), невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії (127 звернень).

За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду ОСР здійснили низку заходів з метою відновлення прав заявників. Зокрема, замінили 36 дефектних опор повітряних ліній електропередачі, розчистили від порослі та дерев понад 11,2 км трас повітряних ліній, відремонтували 36 кабельних ліній електропередачі та замінили більш як 2 км проводів повітряних ліній на проводи більшого перерізу. Також провели регулювання рівня напруги на двох трансформаторних підстанціях та замінили 8 комутаційних апаратів трансформаторних підстанцій тощо.

Нагадаємо, що ви можете надіслати запит для розгляду Держенергонаглядом через відповідну форму для подання електронних звернень за посиланням https://bit.ly/3MrqqJN або надіслати лист: на електронну адресу bureau@sies.gov.ua чи поштову адресу 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.

Також можна звернутись:
• на «Гарячу лінію» Держенергонагляду +38 (044) 204-79-27;
• до Відділу по роботі зі зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду +38 (044) 204-79-22;
• на Урядову «гарячу лінію» Кабінету Міністрів України – 1545 (звернення буде передано до Держенергонагляду за належністю).


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux