• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Неякісне електропостачання – найчастіша причина звернень до Держенергонагляду
опубліковано 23 липня 2020 року о 14:44

У кожному третьому зверненні, що надійшли до Державної інспекції енергетичного нагляду України протягом І півріччя 2020 року (192 із 592) порушувалось питання незадовільної якості надання послуг з електропостачання та теплопостачання.

Для прикладу, Управлінням Держенергонагляду у Запорізькій області проведено розгляд звернення мешканця с. Морозівка Запорізького району щодо незадовільного технічного стану електричних мереж.

За результатом спільного з представниками оператора системи розподілу (далі – ОСР) огляду було виявлено порушення вимог діючих нормативно–технічних документів щодо експлуатації електричних мереж та надано відповідні рекомендації щодо їх усунення. ОСР повідомив Держенергонагляд про вже здійснені заходи, такі як:

  • на опорі повітряної лінії напругою 0,4 кВ відремонтовано кріплення лінійного ізолятора;
  • охоронна зона повітряної лінії напругою 0,4 кВ в прогонах опор розчищена від гілок дерев;
  • виконано перетяжку проводів;
  • оновлено нумерацію на опорах.

Водночас Управлінням Держенергонагляду у Житомирській області за результатами проведеного моніторингу та вимірювання параметрів якості електричної енергії в точці розподілу встановлено факт постачання електроенергії, параметри якості якої не відповідають вимогам стандарту, що був визнаний ОСР. Такі заходи здійснювались в рамках розгляду звернення мешканця м. Коростишів. Відповідно, представниками відомства розроблено заходи з технічного обслуговування повітряної лінії та трансформаторної підстанції до яких підключений будинок заявника. Роботи з усунення порушень будуть проведені в терміни, зазначені у пункті 13.2.11 Розділу ХІІІ Кодексу системи розподілу.

У ході розгляду Управлінням Держенергонагляду у Вінницькій області звернення мешканки с. Білки Іллінецького району щодо якості надання послуг з розподілу електричної енергії до житлового будинку було встановлено, що громадянка не є споживачем електричної енергії (не укладено договір про розподіл електричної енергії з ОСР). Відповідно, за відсутності договірних відносин – відсутні підстави розглядати невиконання договірних зобов’язань. Управлінням надано роз’яснення задля розв’язання даного питання, в якому зазначено, що першочергово за адресою заявника необхідно укласти договір з оператором системи розподілу електричної енергії.

Також надано роз’яснення за зверненням жительки с. Корделівка, Калинівського району Вінницької області щодо якості надання послуг з розподілу електричної енергії до житлового будинку.

Зі свого боку, Управлінням Держенергонагляду у Донецькій області розглянуто та надано відповіді на звернення громадян щодо неякісного надання послуг з електропостачання:

  • перевищення напруги в електричній мережі у житловому будинку, що у с. Росоша Липовецького району;
  • якості надання послуг з розподілу електричної енергії до житлового будинку у с. Вернигородок та с. Сестренівка Козятинського району і квартири на вул. Гонти у м. Вінниця.

Нагадаємо, відомство оперативно реагує на звернення громадян, з метою забезпечення захисту їх законних інтересів, оскільки пріоритетом Держенергонагляду є допомога кожному громадянину у випадку порушення його прав та законних інтересів у сферах електро- та теплопостачання.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux