У кожному третьому зверненні, що надійшли до Державної інспекції енергетичного нагляду України протягом І півріччя 2020 року (192 із 592) порушувалось питання незадовільної якості надання послуг з електропостачання та теплопостачання.
Для прикладу, Управлінням Держенергонагляду у Запорізькій області проведено розгляд звернення мешканця с. Морозівка Запорізького району щодо незадовільного технічного стану електричних мереж.
За результатом спільного з представниками оператора системи розподілу (далі – ОСР) огляду було виявлено порушення вимог діючих нормативно–технічних документів щодо експлуатації електричних мереж та надано відповідні рекомендації щодо їх усунення. ОСР повідомив Держенергонагляд про вже здійснені заходи, такі як:
Водночас Управлінням Держенергонагляду у Житомирській області за результатами проведеного моніторингу та вимірювання параметрів якості електричної енергії в точці розподілу встановлено факт постачання електроенергії, параметри якості якої не відповідають вимогам стандарту, що був визнаний ОСР. Такі заходи здійснювались в рамках розгляду звернення мешканця м. Коростишів. Відповідно, представниками відомства розроблено заходи з технічного обслуговування повітряної лінії та трансформаторної підстанції до яких підключений будинок заявника. Роботи з усунення порушень будуть проведені в терміни, зазначені у пункті 13.2.11 Розділу ХІІІ Кодексу системи розподілу.
У ході розгляду Управлінням Держенергонагляду у Вінницькій області звернення мешканки с. Білки Іллінецького району щодо якості надання послуг з розподілу електричної енергії до житлового будинку було встановлено, що громадянка не є споживачем електричної енергії (не укладено договір про розподіл електричної енергії з ОСР). Відповідно, за відсутності договірних відносин – відсутні підстави розглядати невиконання договірних зобов’язань. Управлінням надано роз’яснення задля розв’язання даного питання, в якому зазначено, що першочергово за адресою заявника необхідно укласти договір з оператором системи розподілу електричної енергії.
Також надано роз’яснення за зверненням жительки с. Корделівка, Калинівського району Вінницької області щодо якості надання послуг з розподілу електричної енергії до житлового будинку.
Зі свого боку, Управлінням Держенергонагляду у Донецькій області розглянуто та надано відповіді на звернення громадян щодо неякісного надання послуг з електропостачання:
Нагадаємо, відомство оперативно реагує на звернення громадян, з метою забезпечення захисту їх законних інтересів, оскільки пріоритетом Держенергонагляду є допомога кожному громадянину у випадку порушення його прав та законних інтересів у сферах електро- та теплопостачання.