• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
За сприяння Держенергонагляду відновлено електропостачання мешканці Донеччини
опубліковано 02 серпня 2021 року о 09:36

Інспектори Управління Держенергонагляду у Донецькій області встановили, що АТ «ДТЕК Донецькі електромережі» повністю припинило електропостачання до помешкання громадянки через недопущення його представників до вузла обліку (для виконання робіт з перенесення вузла обліку з помешкання заявниці на поверховий майданчик). Проте споживачку не було повідомлено про виконання зазначених робіт (крім того, вона була відсутня). Про це дізнались представники Управління в смт Володимирівка Волноваського району, куди приїхали з метою розгляду звернення та з’ясування всіх причин.

Відповідно до вимог пункту 6.2.6 глави 6.2 розділу VІ Кодексу комерційного обліку електричної енергії (ККОЕЕ), якщо протягом двох розрахункових періодів оператор системи розподілу (ОСР) не мав доступу до вузла обліку та засобів вимірювальної техніки споживача, то він повідомляє споживача про дату наступного відвідування чи просить передати покази засобу обліку. Однак ОСР не надав Управлінню таку інформацію, чим порушив вимоги ККОЕЕ.

За результатами розгляду звернення Управління Держенергонагляду у Донецькій області надало ОСР рекомендації щодо відновлення електропостачання споживачці. І вже 27 липня постачання електричної енергії до помешкання заявниці було відновлено.

Також на Черкащині представники Держенергонагляду розглянули звернення громадянина щодо неякісного та частого переривання електропостачання до його помешкання в с. Вергуни Черкаського району.

На вимогу Управління працівники ОСР здійснили вимірювання показників якості електроенергії у помешканні заявника та встановили невідповідність її параметрів вимогам ДСТУ EN 50160:2014. Крім того, інспектори зафіксували порушення вимог законодавства щодо технічного стану та організації експлуатації обладнання.

Водночас було перевірено факти переривання електропостачання помешкання громадянина. За інформацією, наданою ПАТ «Черкасиобленерго», з початку 2021 року будинок заявника відключався від електропостачання 6 разів для виконання планових та позапланових ремонтних робіт. Крім того, було одне аварійне відключення.

На підставі цього звернення Управління планує здійснити позаплановий захід на об’єктах  ПАТ «Черкасиобленерго», з метою дотримання ОСР вимог законодавства у галузі електроенергетики.

Повідомляємо, у І півріччі 2021 року Держенергонагляд розглянув 1 840 звернень громадян з питань електроенергетики.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux