Держенергонаглядом продовжується розгляд звернень громадян та суб’єктів господарювання відповідно до вимог чинного законодавства з додержанням карантинних заходів.
Так, представниками Управління Держенергонагляду у Донецькій області було опрацьовано звернення підприємця з м. Покровськ щодо відключення послуги електропостачання. За результатами розгляду звернення встановлено, що оператором системи розподілу (далі – ОСР) порушено вимоги нормативно-технічних документів в частині дотримання порядку оформлення попередження про припинення постачання електроенергії та надання попередження споживачу (абзац 16 пункт 7.5 Розділу VII Правил роздрібного ринку електричної енергії та пункт 11.5.8 розділу XI Кодексу систем розподілу). Відтак, ОСР надано рекомендації щодо усунення виявлених порушень вимог нормативних документів.
Також представниками Управління розглянуто колективне звернення жителів с. Миколаївка Слов'янського району щодо систематичної невідповідності напруги в електромережі існуючим нормативним характеристикам. В результаті встановлено, що ОСР порушено вимоги нормативно-технічних документів стосовно організації експлуатації обладнання, а саме:
Управлінням надано рекомендації ОСР щодо усунення виявлених порушень вимог нормативно-технічних документів.
Зі свого боку, на Сумщині громадянка звернулась до Управління Держенергонагляду у Сумській області з проханням посприяти у вирішенні питання збільшення дозволеної потужності квартири. Встановлена потужність 1,5 кВт не надавала змоги заявниці в повній мірі користуватися електричними побутовими приладами. Після наданих представником Управління рекомендацій оператору системи розподілу, останній збільшив дозволену потужність квартири. До моменту подання звернення до Держенергонагляду, громадянка більше року не могла вирішити дане питання.
Крім того, до відомства надійшло звернення від мешканця Сумщини стосовно незадовільного технічного стану ПЛ-0,4 кВ, що розташована на подвір’ї багатоквартирного житлового будинку. Працівниками Управління було надіслано відповідний запит до ОСР, завдяки якому ОСР та КП «Міськсвітло» привели технічний стан повітряної лінії у відповідність до норм.
Також до Управління надійшло звернення щодо видачі спірних технічних умов стосовно нестандартного приєднання до електричних мереж. Так, місцева компанія висловила незгоду з вимогою щодо заміни проводу повітряної лінії та кабельної лінії лінійної частини приєднання КЛ-10 кВ при нестандартному приєднанні з проєктуванням лінійної частини приєднання замовником. Оператор системи розподілу, після відповідного роз’яснення представників Держенергонагляду, вніс зміни до технічний умов, що в повній мірі задовільнили компанію.
Також представниками Управління Держенергонагляду у Закарпатській області було опрацьовано низку звернень, зокрема:
Крім того, від громадян надходили звернення, що стосувались:
За результатами розгляду звернень та опрацьованих матеріалів представниками Управлінь Держенергонагляду у відповідних областях здійснено заходи у межах компетенції відомства, надано рекомендації та направлено листи-відповіді запитувачам.
Як повідомлялося раніше, наразі обслуговування споживачів ОСР відбувається дистанційно: за допомогою колцентрів та електронних сервісів. Уся інформація щодо дистанційного обслуговування клієнтів, каналів спілкування, приєднання до електромереж, аварійних відключень, подання показників лічильників тощо розміщена на офіційних вебсайтах підприємств.
Нагадаємо про порядок дій споживача у разі, якщо якість електричної енергії не відповідає визначеним параметрам.