• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Микола Куницький взяв участь у прямому етері телерадіопрограми «На часі»
опубліковано 17 червня 2020 року о 10:12

«Обов’язок операторів системи розподілу (ОСР) – технічна перевірка електролічильників споживачів. ОСР зобов’язані проводити державну метрологічну повірку на придатність електролічильника до експлуатації», – начальник Управління Держенергонагляду у Житомирській області Микола Куницький.

Про це головний інспектор з енергетичного нагляду у Житомирській області наголосив під час прямого етеру телерадіопрограми «На часі» радіостанції «UA:Українське радіо - Житомирська хвиля». Крім цього, Микола Куницький детально розповів про процедуру відшкодування збитків внаслідок неякісного постачання електричної енергії та алгоритм дії споживачів.

У відповідь на запитання журналіста, інспектор ознайомив слухачів з основними завданнями та функціями Державної інспекції енергетичного нагляду України, історією та етапами її створення. «Історія створення Держенергонагляду розпочинається з 1944 року. З того часу у своєму становленні Держенергонагляд пройшов декілька етапів, під час кожного етапу основні задачі та функції відомства поступово змінювались і доповнювались. Зі свого боку, змінювалась і його організаційна структура. Так, у 2016 році Верховною Радою України було прийнято Закон України «Про ринок електричної енергії», де статтею 9 визначено і покладено обов’язки державного енергетичного нагляду в електроенергетиці на центральний орган виконавчої влади – Державну інспекцію енергетичного нагляду України», – повідомив начальник Управління.

У ході прямого етеру Микола Куницький відповідав на запитання слухачів та надавав роз’яснення громадянам на нагальні питання. Для прикладу, на питання слухача щодо постачання електричної енергії, параметри якості якої не відповідають вимогам державного стандарту та необхідності використання стабілізаторів напруги держінспектор відповів: «Якщо у Вас напруга 160 В, Вам не потрібно одразу купувати стабілізатор напруги. В першу чергу необхідно звернутись до районного енергопостачальника з відповідною заявою. Якщо не буде реагування на дану заяву зі сторони енергопостачальника, тоді звертайтесь до Держенергонагляду і ми Вам допоможемо привести якість електричної енергії у відповідність до стандарту України, тобто до 220 + - 10%».

Також у програмі було заслухано громадянина, який представляє інтереси мешканців с. Висока Піч. Останні звернулись до Управління Держенергонагляду у Житомирській області щодо неякісного постачання електричної енергії. Завдяки діям представників Управління параметри якості електричної енергії у помешканні жителів с. Висока Піч оперативно було приведено до вимог державного стандарту та усунено всі недоліки.

Крім того, було висвітлено проблемне питання щодо порядку відключення споживачів. «Правилами роздрібного ринку електричної енергії чітко передбачено як повинен діяти оператор системи розподілу при обслуговуванні електричних мереж, при аварійних режимах та при надзвичайних ситуаціях. Тобто якщо відключення – планова робота з обслуговування електричних мереж, ОСР повинні повідомити всіх споживачів, які підключені до даного обладнання, та яких будуть відключати у засобах масової інформації не пізніше ніж за 10 днів», – Микола Куницький.

Відео програми можна проглянути за посиланням.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux