Державна інспекція енергетичного нагляду України приймає скарги заявників у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності операторами систем розподілу електричної енергії (далі – ОСР) та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж.
Спрощення розгляду скарг щодо приєднання до електромереж здійснюються на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 № 932 «Деякі питання посилення контролю за дотриманням законодавства щодо приєднання до електричних мереж».
Надіслати скаргу можна на офіційну поштову адресу: вул. Дорогожицька, 11/8, м. Київ, 04112 або шляхом заповнення форми.
Держенергонаглядом здійснюються заходи щодо запровадження електронного сервісу подання скарг за принципом «єдиного вікна». Наразі на офіційному вебсайті відомства створено відповідний розділ.
Зокрема, в електронному кабінеті, що розробляється, буде передбачено можливість розгляду наступних питань:
Довідково:
З метою прискорення всебічного розгляду Держенергонаглядом скарги зі спірних питань, заявнику необхідно надавати такі документи:
1. Копія заяви про приєднання електроустановки (яка надавалась оператору системи розподілу).
2. Копія документа, який підтверджує право власності чи користування об’єктом який буде приєднаний до електричних мереж.
3. Копія ситуаційного плану та викопіювання з топографо-геодезичного плану в масштабі 1:2000 із зазначенням місця розташування об’єкта.
4. Копії матеріалів листування (за наявності).
5. Техніко-економічне обґрунтування (за наявності).
6. Проект договору або договір про приєднання (за наявності).
7. Технічні умови (за наявності).