• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • In English
Майже 1 000 звернень щодо проблем із опаленням надійшло на урядову «гарячу лінію»
опубліковано 26 грудня 2019 року о 14:06

Від початку осіньо-зимового опалювального сезону загострилася проблема теплопостачання об’єктів соціальної інфраструктури житлового фонду. Про це свідчить статистика звернень на урядову «гарячу лінію» Урядового контактного центру.

Про відсутність або неналежне теплопостачання у закладах освіти надійшло майже 1 000 звернень. При цьому більша частина стосувалася проблем із теплозабезпеченням дошкільних закладів (половина всіх звернень), шкіл та вишів.

Найчастіше зверталися жителі Харківської, Дніпропетровської, Львівської та Херсонської областей. Також отримано скарги щодо проблем з опаленням в окремих медичних закладах, зокрема, у м. Києві, Дніпропетровській, Харківській та Київській областях.

Звернення щодо неналежного теплопостачання у житлових будинках переважно надходили з м. Києва, Харківської, Дніпропетровської та Донецької областей. Заявники наполягали на належному централізованому опаленні їхніх домівок, особливо там, де проживають діти, люди похилого віку та особи з обмеженими можливостями.

Нагадаємо, що у грудні цього року рішенням Кабінету Міністрів України було затверджено відповідні Правила надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення. Зокрема, документом визначено вимоги до якості послуг та встановлено одиниці виміру за спожиті енергоресурси. У разі неотримання якісних послуг громадяни матимуть право на перерахування вартості.