Від початку 2024 року в Державній інспекції енергетичного нагляду України зареєстровано 590 звернень від громадян та установ стосовно питань електропостачання. Найбільше – від споживачів з Одеської (161), Дніпропетровської (92) та Київської (51) областей. Найменше – з Житомирської (6) та Волинської (4) областей.
За тематикою найбільше звернень стосувались забезпечення надійного постачання електричної енергії, невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії, дотримання операторами систем розподілу (ОСР) порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам, технічного стану електричних мереж тощо.
Держенергонагляд розглянув звернення та вжив заходів щодо забезпечення споживачів якісним та надійним електропостачанням. На вимогу відомства, у січні-лютому 2024 року ОСР виконали роботи з покращення технічного стану електромереж, зокрема:
Також за підсумками розгляду окремих звернень споживачам надано відповідні роз’яснення.
Як повідомлялося раніше, завдяки виконанню заходів з підготовки енергетичних об’єктів до роботи в холодну пору року на належному рівні, українська енергетика пройшла цю зиму стабільно. За координації Міненерго протягом минулого року було здійснено масштабну ремонтну кампанію на енергетичних об’єктах і до початку осінньо-зимового періоду вдалося підійти вже з відновленими об’єктами.
Довідково.
У разі виникнення проблемного питання, вирішення якого належить до компетенції Держенергонагляду, є можливість:
Крім того, у Держенергонагляді працює телефонна «гаряча лінія» – (044) 204 79 27 (за графіком).
Також звернення приймаються через урядову «гарячу лінію» 1545.