• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
За 2020 рік надійшло 197 звернень щодо спірних питань з приєднання до електромереж
опубліковано 25 січня 2021 року о 10:35

У 2020 році Держенергонагляд розглянув 197 звернень (150 звернень від громадян та 47 звернень від юридичних осіб) стосовно спірних питань з приєднання електричних установок замовників до електричних мереж операторів систем розподілу (далі – ОСР). Безпосередньо до територіальних органів відомства надійшло 44 звернення.

Розгляд скарг щодо приєднання до електромереж здійснюється на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 року № 932 «Деякі питання посилення контролю за дотриманням законодавства щодо приєднання до електричних мереж».

Державна інспекція енергетичного нагляду України розглядає скарги заявників у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності операторів систем розподілу електричної енергії та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж.

Найбільше звернень надійшло та було розглянуто наступними територіальним органами Держенергонагляду:

  • 47 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Київській області;
  • 22 звернення – Управлінням Держенергонагляду у Полтавській області;
  • 17 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Сумській області;
  • 15 звернень – Управлінням Держенергонагляду у м. Києві;
  • 12 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Харківській області;
  • 11 звернень – Міжрегіональним управлінням Держенергонагляду у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі;
  • 10 звернень – Управлінням Держенергонагляду у Запорізькій області.

За тематикою питань звернення стосувалися:

  • недотримання строків виконання робіт з приєднання, які обумовлені договорами (62 звернення);
  • видачі технічних умов, які не задовольняють замовника (48 звернень);
  • відмови ОСР у прийнятті заяви про приєднання до системи розподілу (45 звернень);
  • з інших питань (33 звернення); 
  • непогодження ОСР проєктної документації, розробленої сторонньою проєктною організацією для замовника (4 звернення);
  • порушення ОСР строку розробки та надання замовникам договорів про приєднання і технічних умов (2 звернення);
  • невідповідності змонтованого електрообладнання і мереж вимогам, зазначеним у проєкті (2 звернення);
  • непідписання електропостачальником договорів на електропостачання з мешканцями будинку та ОСББ з причини неповної реалізації технічних умов виданих замовнику (забудовнику житлового комплексу) (1 звернення).

За результатами розгляду Держенергонаглядом звернень:

  • 96 звернень (48 %) надано роз’яснення;
  • 80 звернень (41 %) вирішено на користь заявників;
  • 22 звернення (11 %) вирішено на користь суб’єктів господарювання. 

Нагадаємо, у разі виникнення спірних питань щодо дій або бездіяльності ОСР та/або оператора системи передачі електричної енергії стосовно приєднання електричних установок замовника до електричних мереж, скарги заявників можна подати на офіційну поштову адресу: вул. Дорогожицька, 11/8, м. Київ, 04112 або шляхом заповнення відповідної форми.

Наразі на офіційному вебсайті відомства для цього створено відповідний розділ.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux