За перший місяць 2024 року в Державній інспекції енергетичного нагляду України зареєстровано 399 звернень від громадян та установ стосовно питань електропостачання. Найбільше – від споживачів з Одеської (142) та Дніпропетровської (66) областей, а також Києва (28). Найменше – з Житомирської (3) та Волинської (1) областей.
За тематикою найбільше звернень стосувались забезпечення надійного постачання електричної енергії, невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії, дотримання операторами систем розподілу порядку (ОСР) застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам, технічного стану електричних мереж тощо.
Держенергонагляд розглянув звернення та вжив доступних заходів щодо забезпечення споживачів якісним та надійним електропостачанням. На вимогу відомства, у січні ОСР виконали роботи з покращення технічного стану електромереж, зокрема:
За підсумками розгляду окремих звернень споживачам надано відповідні роз’яснення.
Нагадаємо, що за координації Міненерго триває наймасштабніша за всю історію України ремонтна кампанія на енергооб’єктах, яка забезпечила стабільне проходження поточного осінньо-зимового періоду. Енергетики продовжують докладати всіх зусиль для подолання наслідків російських атак на енергетичну інфраструктуру та відновлення електропостачання споживачам.
Довідково.
У разі виникнення проблемного питання, вирішення якого належить до компетенції Держенергонагляду, є можливість:
Крім того, у Держенергонагляді працює телефонна «гаряча лінія» – (044) 204 79 27 (за графіком).
Також звернення приймаються через урядову «гарячу лінію» 1545.