До Державної інспекції енергетичного нагляду України продовжують надходити звернення від громадян та установ стосовно питань електропостачання.
Так, упродовж листопада до відомства надійшло близько 300 звернень. Загалом від початку року зареєстровано понад 11 тисяч звернень, більшість з яких стосувалась технічного стану електромереж, якості та надійності електропостачання, приєднання електричних установок замовників до електричних мереж операторів систем розподілу (ОСР) тощо.
Найбільше звернень за 11 місяців поточного року надійшло від споживачів електроенергії з Київської (2 936), Одеської (1 257) та Дніпропетровської (1 142) областей. Найменше – з Житомирської (39), Рівненської (57) та Миколаївської (67) областей.
Зі свого боку Держенергонагляд розглядає звернення та вживає доступні заходи щодо забезпечення споживачів якісним та надійним електропостачанням. Зокрема, протягом січня-листопада на користь громадян розв'язано питання, порушені у понад двох тисячах звернень. На вимогу Держенергонагляду, ОСР виконали роботи з покращення технічного стану електромереж, підвищення якості та надійності електропостачання, серед іншого:
За підсумками розгляду решти звернень Держенергонагляд надав відповідні роз’яснення.
Нагадаємо, що в Україні триває наймасштабніша за всю історію незалежності України ремонтна кампанія на енергетичних об’єктах. За координації Міненерго, в регіонах відновлюються пошкоджені внаслідок ворожих обстрілів об’єктів передачі та розподілу електричної енергії, а також ремонтуються об’єкти та мережі енергетичної інфраструктури.
Водночас Держенергонагляд у межах компетенції продовжує здійснювати всі доступні заходи для забезпечення споживачів якісним та надійним електропостачанням з боку ОСР.
Довідково.
У разі виникнення проблемного питання, вирішення якого належить до компетенції Держенергонагляду, є можливість:
Крім того, у Держенергонагляді працює телефонна «гаряча лінія» – (044) 204 79 27 (за графіком).
Також звернення приймаються через урядову «гарячу лінію» 1545.