В рамках XVII Міжнародного форуму «Паливно-енергетичний комплекс України: сьогодення та майбутнє» відбувся круглий стіл «Реалізація Концепції реформування системи управління охороною праці в Україні».
У зустрічі взяли участь представники Мінекоенерго, Держенергонагляду, Міжнародної організації праці, Фонду соціального страхування України, енергетичних компаній та інші.
Під час заходу учасники обговорили питання адаптації законодавчої бази України у сфері охорони праці відповідно до вимог Європейського Союзу. Крім того, окрему увагу було приділено принципам, основним напрямам і завданням побудови системи організації безпеки та гігієни праці в Україні на основі ризикоорієнтованого підходу. Також на круглому столі порушувалося питання інноваційних підходів до організації роботи з охорони праці та промислової безпеки на підприємствах.
Національний координатор проєкту Міжнародної організації праці Купріс Марія Віталіївна доповіла про формування превентивної культури охорони праці на підприємствах, як сучасної економічної стратегії розвитку України і впровадження прагматичного підходу до організації та реалізації заходів державного нагляду. Доповідач зазначила, що саме своєчасні дії із забезпечення безпечних умов праці мають стати рушійною силою у реалізації заходів, спрямованих на попередження виробничого травматизму.
Наприкінці зустрічі учасники круглого столу обмінялись досвідом організації системи управління охороною праці на підприємствах. Зокрема, було представлено сучасні методики, технології та системи, які спрямовані на підвищення безпеки роботи і поліпшення умов праці працівників паливно-енергетичного комплексу України.
Довідково:
Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 року №989-р було схвалено Концепцію реформування системи управління охороною праці в Україні та затверджено план заходів щодо реалізації цього документу. Метою Концепції є створення національної системи запобігання виробничим ризикам для забезпечення ефективної реалізації права працівників на безпечні та здорові умови праці.