• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Держенергонагляд за перші три місяці року розглянув близько 12 тисяч звернень громадян
опубліковано 14 квітня 2023 року о 08:30

У I кварталі 2023 року Державна інспекція енергетичного нагляду України розглянула майже 12 тисяч звернень споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики. З них понад 11,8 тисячі звернень від громадян та 143 від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відтак упродовж січня-березня цього року Держенергонаглядом надано понад 10,5 тисяч роз’яснень, а також вирішено питання, порушені у більш як 1,3 тисячі звернень, на користь громадян.

Від загальної кількості близько 42% звернень надійшло безпосередньо на розгляд територіальних органів Держенергонагляду. Найбільше звернень заявників розглянуто фахівцями Управлінь Держенергонагляду у:

  • Київській області – 3024;
  • Одеській області – 1313;
  • Закарпатській області – 1186;
  • Дніпропетровській області – 972.

Найменше зверталися споживачі (замовники) електричної енергії у Житомирській області – 7 звернень.

Найбільше споживачів цікавило, зокрема, дотримання операторами систем розподілу (ОСР) порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам (9634 звернення), забезпечення надійного постачання електричної енергії (1875), технічний стан електричних мереж (132) тощо.


За результатами розгляду звернень та на вимогу Держенергонагляду ОСР здійснили низку заходів з метою відновлення прав заявників. Серед іншого, замінили дефектні опори повітряних ліній електропередачі, розчистили від порослі та дерев траси повітряних ліній, виконали ремонт пошкоджених кабельних ліній електропередачі та заміну проводів повітряних ліній на проводи більшого перерізу. Також провели регулювання рівня напруги на трансформаторній підстанції та заміну комутаційного апарату трансформаторних підстанцій тощо.

Як повідомлялося раніше, загалом у 2022 році Держенергонаглядом розглянуто понад 5 тисяч звернень від споживачів електроенергії. А вже у січні 2023 до відомства надійшло понад 10 тисяч звернень, які переважно стосувалися відключень від електропостачання, а також недотримання ОСР черговості та послідовності обмеження електропостачання під час застосування графіків погодинних відключень.

Таке суттєве збільшення звернень пов’язано із ракетними та дроновими атаками агресора об’єктів української енергетичної інфраструктури. Це, у свою чергу, призвело до суттєвого зменшення можливостей енергетики виробляти та розподіляти вироблену електроенергію. Після таких атак енергетики були змушені застосувати стабілізаційні обмеження із введенням аварійних вимкнень та графіків погодинних відключень споживачів.

Нагадаємо, що для розгляду інспекцією звернення необхідно надіслати відповідний запит до Держенергонагляду через відповідну форму для подання електронних звернень за посиланням: https://bit.ly/3MrqqJN або надіслати лист на поштову адресу 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8 або звернутися на електронну адресу bureau@sies.gov.ua.

Також можна звернутись:

  • на «Гарячу лінію» Держенергонагляду +38 (044) 204-79-27;
  • до Відділу по роботі зі зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду +38 (044) 204-79-22;
  • на Урядову «гарячу лінію» Кабінету Міністрів України – 1545 (звернення буде передано до Держенергонагляду за належністю).
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux