• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Держенергонаглядом розглянуто 1 840 звернень споживачів (замовників) електричної енергії
опубліковано 14 грудня 2022 року о 11:08

Дефіцит потужності електроенергії, застосування аварійних та погодинних відключень електричної енергії тощо – причини збільшення кількості звернень громадян до Держенергонагляду. У свою чергу, інспекція продовжує здійснювати розгляд звернень громадян і установ стосовно питань електроенергетики.

Так, у січні-листопаді 2022 року Держенергонагляд розглянув 1 840 звернень споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики. З них 1584 звернень розглянуто від громадян та 256 звернень від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Із загальної кількості звернень споживачів (замовників) електричної енергії безпосередньо до територіальних органів надійшло та було розглянуто 552 звернення або 30 відсотків від загальної кількості звернень.

За підсумками розгляду звернень громадян, Держенергонагляд надав 960 роз’яснень, що становить 61 відсоток. З решти 624 звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 575 зверненнях або 92 відсотка.

Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду у таких областях:

  • Київській – 553 звернення;
  • Львівській – 133 звернення;
  • Дніпропетровській – 123 звернення.

За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:

  • невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 545 звернень;
  • забезпечення надійного постачання електричної енергії – 427 звернень;
  • технічного стану електричних мереж – 158 звернень;
  • приєднання електроустановок до мереж ОСР (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 154 звернення;
  • дотримання операторами систем розподілу порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам в частині розрахунків за спожиту електроенергію – 69 звернень тощо.

Більш детальна інформація щодо тематики розглянутих звернень територіальними органами Держенергонагляду відображена на малюнку нижче.

За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду оператори систем розподілу з метою відновлення прав заявників у січні-листопаді 2022 року провели низку робіт, зокрема:

  • розчистили від порослі та дерев траси повітряних ліній;
  • провели заміну комутаційних апаратів трансформаторних підстанцій;
  • виконали монтаж повторних заземлень повітряних ліній, трансформаторних підстанцій та нейтралі трансформаторів відповідно до вимог Правил улаштування електроустановок тощо.

Нагадуємо, надіслати звернення до Держенергонагляду можна шляхом заповнення Форми для подання електронних звернень або листом на адресу: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux