Дефіцит потужності електроенергії, застосування аварійних та погодинних відключень електричної енергії тощо – причини збільшення кількості звернень громадян до Держенергонагляду. У свою чергу, інспекція продовжує здійснювати розгляд звернень громадян і установ стосовно питань електроенергетики.
Так, у січні-листопаді 2022 року Держенергонагляд розглянув 1 840 звернень споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики. З них 1584 звернень розглянуто від громадян та 256 звернень від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Із загальної кількості звернень споживачів (замовників) електричної енергії безпосередньо до територіальних органів надійшло та було розглянуто 552 звернення або 30 відсотків від загальної кількості звернень.
За підсумками розгляду звернень громадян, Держенергонагляд надав 960 роз’яснень, що становить 61 відсоток. З решти 624 звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 575 зверненнях або 92 відсотка.
Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду у таких областях:
За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:
Більш детальна інформація щодо тематики розглянутих звернень територіальними органами Держенергонагляду відображена на малюнку нижче.
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду оператори систем розподілу з метою відновлення прав заявників у січні-листопаді 2022 року провели низку робіт, зокрема:
Нагадуємо, надіслати звернення до Держенергонагляду можна шляхом заповнення Форми для подання електронних звернень або листом на адресу: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.