Незважаючи на карантин та обмежувальні заходи, пов’язані з поширенням коронавірусу, Державна інспекція енергетичного нагляду України продовжує розгляд звернень громадян відповідно до чинного законодавства.
Так, державні інспектори Управління Держенергонагляду у Донецькій області розглянули звернення мешканця м. Покровськ щодо пошкодження майна запитувача внаслідок недотримання показників якості електричної енергії. Наразі було встановлено, що оператором системи розподілу (далі – ОСР) порушено вимоги нормативно-технічних документів в частині організації експлуатації та технічного стану електричних мереж, які можуть впливати на параметри якості електропостачання. А саме:
За результатами розгляду скарги оператору системи розподілу надано рекомендації щодо усунення виявлених порушень вимог нормативних документів.
Крім того, за зверненням іншого жителя м. Покровськ було встановлено, що не виконано вимоги нормативних документів (п. 11.5.23. Кодексу систем розподілу) в частині відновлення розподілу електричної енергії споживачу та надано рекомендації ОСР щодо усунення виявлених порушень.
Також Управлінням Держенергонагляду у Донецькій області надано роз’яснення мешканці м. Краматорськ щодо:
Водночас, інспекторами Управлінь Держенергонагляду в Черкаській, Харківській та Вінницькій областях розглянуто звернення громадян та надано відповіді щодо:
Як повідомлялося раніше, зараз обслуговування споживачів ОСР відбувається дистанційно: за допомогою колцентрів та електронних сервісів. Уся інформація щодо дистанційного обслуговування клієнтів, каналів спілкування, приєднання до електромереж, аварійних відключень, подання показників лічильників тощо розміщена на офіційних вебсайтах підприємств.
Надіслати звернення до Держенергонагляду можна поштою на адресу 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8 або за допомогою Форми для подання електронних звернень громадян.