• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Держенергонагляд продовжує розгляд звернень громадян
опубліковано 07 квітня 2020 року о 11:46

Незважаючи на карантин та обмежувальні заходи, пов’язані з поширенням коронавірусу, Державна інспекція енергетичного нагляду України продовжує розгляд звернень громадян відповідно до чинного законодавства.

Так, державні інспектори Управління Держенергонагляду у Донецькій області розглянули звернення мешканця м. Покровськ щодо пошкодження майна запитувача внаслідок недотримання показників якості електричної енергії. Наразі було встановлено, що оператором системи розподілу (далі – ОСР) порушено вимоги нормативно-технічних документів в частині організації експлуатації та технічного стану електричних мереж, які можуть впливати на параметри якості електропостачання. А саме:

  • не встановлено межу балансової належності та експлуатаційної відповідальності у багатоквартирному будинку між власником (балансоутримувачем) внутрішньобудинкових електричних мереж багатоквартирного будинку та ОСР;
  • відсутній список працівників управителя багатоквартирного будинку, які мають право вести оперативні переговори та виконувати оперативні перемикання в електричних мережах будинку;
  • відсутнє положення про оперативно-технологічні відносини із визначенням оперативної підпорядкованості та взаємовідносин оперативного персоналу ОСР та управителем багатоквартирного будинку;
  • не дотримано терміни виконання ремонтів та технічного обслуговування обладнання;
  • не дотримано терміни виконання випробувань електрообладнання.

За результатами розгляду скарги оператору системи розподілу надано рекомендації щодо усунення виявлених порушень вимог нормативних документів.

Крім того, за зверненням іншого жителя м. Покровськ було встановлено, що не виконано вимоги нормативних документів (п. 11.5.23. Кодексу систем розподілу) в частині відновлення розподілу електричної енергії споживачу та надано рекомендації ОСР щодо усунення виявлених порушень.

Також Управлінням Держенергонагляду у Донецькій області надано роз’яснення мешканці м. Краматорськ щодо:

  • процедури оформлення актів про порушення Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ);
  • розрахунків обсягу та вартості необлікованої електричної енергії на підставі актів про порушення ПРРЕЕ та розрахунків за спожиту електричну енергію.

Водночас, інспекторами Управлінь Держенергонагляду в Черкаській, Харківській та Вінницькій областях розглянуто звернення громадян та надано відповіді щодо:

  • вимог нормативно-технічних документів у галузі електроенергетики;
  • встановлення, пломбування приладів обліку електричної енергії та відповідальності за збереження пломб і даних приладів обліку;
  • приєднання побутових споживачів до електричних мереж оператора систем розподілу та процедури збільшення договірної потужності;
  • систематичних відключень електропостачання;
  • розподілу до будинку заявника електричної енергії незадовільної якості.

Як повідомлялося раніше, зараз обслуговування споживачів ОСР відбувається дистанційно: за допомогою колцентрів та електронних сервісів. Уся інформація щодо дистанційного обслуговування клієнтів, каналів спілкування, приєднання до електромереж, аварійних відключень, подання показників лічильників тощо розміщена на офіційних вебсайтах підприємств.

Надіслати звернення до Держенергонагляду можна поштою на адресу 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8 або за допомогою Форми для подання електронних звернень громадян.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux