Звернення громадян у Державній інспекції енергетичного нагляду України опрацьовуються відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». У лютому 2025 року надійшло 301 звернення громадян, із них:
|
Від громадян електронною поштою |
101 |
|
З використанням інтернету |
26 |
|
Від громадян поштою |
13 |
|
За допомогою телефонної «гарячої лінії» |
38 |
|
Від громадян на особистому прийомі (особисто) |
- |
|
Від органів влади: |
|
|
- ОПУ |
- |
|
- СКМУ |
2 |
|
- ВРУ |
- |
|
- ЦОВВ |
39 |
|
Від інших органів, установ, організацій |
82 |
|
Результати розгляду: |
|
|
- дано роз’яснення |
190 |
|
- вирішено позитивно |
12 |
|
- звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» |
24 |
|
- звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» |
- |
|
- відмовлено у задоволенні |
- |
|
- звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» |
- |
|
- у стадії розгляду |
75 |