Довідка про стан розгляду звернень громадян у II кварталі 2025 року

Звернення громадян у Державній інспекції енергетичного нагляду України опрацьовуються відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». У II кварталі 2025 року надійшло 718 звернень громадян, із них:

Від громадян електронною поштою

288

З використанням інтернету

53

Від громадян поштою

57

За допомогою телефонної «гарячої лінії»

66

Через уповноважену особу

2

Від громадян на особистому прийомі (особисто)

-

Від органів влади:


  • ОПУ

-

  • СКМУ

14

  • ВРУ

-

  • ЦОВВ

155

  • Від інших органів, установ, організацій

83

Результати розгляду:


  • дано роз’яснення

451

  • вирішено позитивно

99

  • звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян»

73

  • звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»

-

  • відмовлено у задоволенні

-

  • звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»

-

  • у стадії розгляду

95

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux