Звернення громадян у Державній інспекції енергетичного нагляду України опрацьовуються відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». У I кварталі 2024 року надійшло 708 звернень громадян, із них:
|
Від громадян електронною поштою |
258 |
|
Від громадян поштою |
144 |
|
За допомогою телефонної «гарячої лінії» |
102 |
|
Від громадян на особистому прийомі (особисто) |
- |
|
Факсом |
- |
|
Від органів влади: ОПУ |
- |
|
СКМУ |
1 |
|
ВРУ |
- |
|
ЦОВВ |
185 |
|
Від інших органів, установ, організацій |
18 |
|
Результати розгляду: дано роз’яснення |
397 |
|
вирішено позитивно |
98 |
|
звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» |
159 |
|
звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» |
- |
|
відмовлено у задоволенні |
- |
|
звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» |
-
|
|
у стадії розгляду |
54 |