Звернення громадян у Державній інспекції енергетичного нагляду України опрацьовуються відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». У I кварталі 2024 року надійшло 708 звернень громадян, із них:
Від громадян електронною поштою |
258 |
Від громадян поштою |
144 |
За допомогою телефонної «гарячої лінії» |
102 |
Від громадян на особистому прийомі (особисто) |
- |
Факсом |
- |
Від органів влади: ОПУ |
- |
СКМУ |
1 |
ВРУ |
- |
ЦОВВ |
185 |
Від інших органів, установ, організацій |
18 |
Результати розгляду: дано роз’яснення |
397 |
вирішено позитивно |
98 |
звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» |
159 |
звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» |
- |
відмовлено у задоволенні |
- |
звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» |
-
|
у стадії розгляду |
54 |