Звернення громадян у Державній інспекції енергетичного нагляду України опрацьовуються відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». У березні 2024 року надійшло 166 звернень громадян, із них:
|
Від громадян електронною поштою |
84 |
|
Від громадян поштою |
14 |
|
За допомогою телефонної «гарячої лінії» |
26 |
|
Від громадян на особистому прийомі (особисто) |
- |
|
Факсом |
- |
|
Від органів влади: ОПУ |
- |
|
СКМУ |
1 |
|
ВРУ |
- |
|
ЦОВВ |
35 |
|
Від інших органів, установ, організацій |
6 |
|
Результати розгляду: дано роз’яснення |
84 |
|
вирішено позитивно |
17 |
|
звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» |
12 |
|
звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» |
- |
|
відмовлено у задоволенні |
- |
|
звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» |
- |
|
у стадії розгляду |
53 |