Звернення громадян у Державній інспекції енергетичного нагляду України опрацьовуються відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». За ІІІ квартал 2022 року надійшло 289 звернень громадян, із них:
Від громадян електронною поштою |
104 |
Від громадян поштою |
68 |
За допомогою телефонної «гарячої лінії» |
26 |
Від громадян на особистому прийомі (особисто) |
- |
Факсом |
- |
Від органів влади: - ОПУ - СКМУ - ВРУ ЦОВВ Від інших органів, установ, організацій |
1 3 2 60 25
|
Результати розгляду: - дано роз’яснення - вирішено позитивно - звернення, що пересилається за належністю відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» - звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» - відмовлено у задоволенні - звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» - у стадії розгляду |
189 38
12
- -
1 49 |