Нагляд за забезпеченням споживачів якісним, безпечним і безперебійним електричним та тепловим постачанням – один із головних пріоритетів діяльності Держенергонагляду. Від ефективного реагування відомства на звернення споживачів залежить здатність державної установи забезпечувати захист їх законних інтересів.
До Держенергонагляду надходять численні звернення споживачів щодо неякісного електропостачання та його припинення, приєднання об’єктів до електричних мереж, неправомірних дій чи бездіяльності оператора системи розподілу, суб’єкта господарювання у сфері теплопостачання тощо. Найкращим показником діяльності відомства у цьому напрямі є листи-подяки від громадян, органів виконавчої влади, установ та підприємств.
Для прикладу, фахівці Управління Держенергонагляду у Вінницькій області надали компетентну допомогу щодо сталого функціонування енергетичної інфраструктури та поліпшення стану резервних автономних джерел електроживлення КНП «Вінницького міського клінічного пологового будинку № 1». Про це свідчить подяка, яка надійшла на адресу Держенергонагляду.
Також подякувала працівникам Управління Держенергонагляду у Харківській області адміністрація Київського району Харківської міської ради за сприяння та співпрацю у розв’язанні питань щодо приведення у належний стан електричних мереж по вул. Дружби народів, що в обласному центрі.
Крім того, на адресу відомства надходять численні подяки від громадян, розв’язанню проблем яких допомогли спеціалісти Держенергонагляду у різних регіонах країни. Адже кваліфікований та відповідальний підхід до виконання своїх обов’язків всіх працівників Держенергонагляду приносить позитивні результати.
Так, до Управління Держенергонагляду у Запорізькій області надійшло звернення від мешканця обласного центру щодо постачання електроенергії, параметри якості якої не відповідають вимогам державного стандарту. Після розгляду питання, проведення моніторингу та вимірювання параметрів якості електричної енергії в точці розподілу, розроблено заходи з технічного обслуговування повітряної лінії, до якої підключений будинок заявника. Оператором системи розподілу було оновлено повітряну лінію електропередачі із проведенням 3-х фаз до будинків заявника та споживачів, розташованих поблизу. Таке технічне рішення дозволило забезпечити власників житла електроенергією, параметри якості якої відповідають вимогам стандарту.
Листи-подяки також надійшли від мешканців столиці, м. Житомир, м. Маріуполь Донецької області, м. Херсон, м. Генічеськ і смт Новоолексіївка Херсонської області, с. Гусари Радивилівського району Рівненської області, ст. Білоус Чернігівського району Чернігівської області та х. Михайлівський Житомирського району Житомирської області, де оперативні дії держаних інспекторів дозволили забезпечити користувачів електричною енергією відповідної якості.
Жителі м. Дніпро і м. Нова Каховка Херсонської області подякували фахівцям Держенергонагляду за сприяння у розв’язанні проблемних питань щодо відновлення електропостачання та підключення до електромереж.
Держенергонагляд й надалі буде забезпечувати контроль за дотриманням учасниками ринку вимог нормативно-правових актів і правил у галузі електроенергетики та сфері теплопостачання з метою забезпечення постачання якісною і безперебійною електричною й тепловою енергією споживачів.