• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
За пів року Держенергонагляд розглянув понад 12,6 тисяч звернень споживачів електроенергії
опубліковано 10 липня 2023 року о 08:52

Упродовж січня-червня 2023 року Держенергонагляд розглянув 12 609 звернень споживачів (замовників) електричної енергії. З них від громадян – 12 367 та 242 – від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

За підсумками розгляду звернень громадян, Держенергонагляд надав понад 10,8 тисяч роз’яснень або 88% від загальної кількості. Також на користь громадян вирішено питання, порушені у 1 497 зверненнях.

Безпосередньо до територіальних органів Держенергонагляду надійшло 5 182 звернення або 41% від загальної кількості звернень.


Найменша кількість звернень надійшла від споживачів у Житомирській області – 16 звернень.

За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду ОСР:

  • замінили 79 дефектних опор повітряних ліній електропередачі напругою (ПЛ);
  • розчистили від порослі та дерев 67,4 км трас ПЛ;
  • відремонтували пошкоджені 37 кабельні лінії електропередачі;
  • замінили 2,3 км проводів ПЛ на проводи більшого перерізу;
  • відрегулювали рівень напруги на 7 трансформаторних підстанціях (ТП);
  • замінили 8 комутаційних апаратів в ТП та 23 відгалужень ПЛ;
  • розподілили пофазний струм навантаження на 7 ТП;
  • здійснили монтаж 61 повторного заземлення ПЛ, заземлення ТП та нейтралі трансформаторів відповідно до вимог правил улаштування електроустановок;
  • забезпечили цілісний контакт з'єднань 13 проводів на повітряних відгалуженнях до житлових будинків;
  • відновили надійність електропостачання відповідно до категорії з надійності 43 заявникам.

Нагадаємо, що у січні 2023 року до Держенергонагляду надійшло понад 10 тисяч звернень від споживачів. Масовані обстріли енергетичних об’єктів України з жовтня минулого року призвели до значного скорочення обсягів виробленої електроенергії та можливості її розподілу. Для унормування ситуації в Україні було застосовано графіки погодинних та аварійних відключень електроенергії. Відтак переважна більшість звернень стосувалася тривалого припинення електропостачання, а також недотримання ОСР черговості та послідовності обмеження електропостачання під час застосування графіків відключень електроенергії.

Нагадаємо, що для розгляду інспекцією звернення необхідно надіслати запит до Держенергонагляду через відповідну форму для подання електронних звернень за посиланням: https://bit.ly/3MrqqJN або надіслати лист на поштову адресу 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8 або звернутися на електронну адресу bureau@sies.gov.ua.

Також можна звернутися:

  • на «Гарячу лінію» Держенергонагляду +38 (044) 204-79-27;
  • до Відділу по роботі зі зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду +38 (044) 204-79-22;
  • на Урядову «гарячу лінію» Кабінету Міністрів України – 1545 (звернення буде передано до Держенергонагляду за належністю).
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux