За 11 місяців до Держенергонагляду надійшло майже 9,5 тисячі звернень

опубліковано 23 грудня 2025 року о 09:48

Майже 9,5 тисячі звернень з питань електроенергетики зареєстровано у Держенергонагляді протягом січня-листопада 2025 року. Найбільше в листопаді – понад 5,8 тисячі.

Більшість звернень стосувалась дотримання операторами систем розподілу порядку застосування графіків стабілізаційних та аварійних відключень, запроваджених внаслідок ворожих обстрілів енергосистеми України. Також споживачі звертались щодо технічного стану електромереж, якості та надійності електропостачання та приєднання електроустановок до мереж ОСР (крім обґрунтованості вимог технічних умов).

Найактивніше зверталися споживачі з Дніпропетровської (близько 2,4 тисячі звернень), Запорізької (620) та Вінницької (422) областей.

Робота зі зверненнями громадян є важливою складовою співпраці Держенергонагляду зі споживачами. Звернення дають змогу оперативно реагувати на проблеми в енергопостачанні. Кожне звернення – це сигнал, який допомагає своєчасно виявляти системні недоліки, контролювати якість послуг та мінімізувати ризики аварійних ситуацій.

За підсумками опрацювання звернень оператори систем розподілу, на вимогу Держенергонагляду, виконали низку заходів для підвищення надійності електропостачання. Зокрема, відремонтували понад 140 км пошкоджених ліній електропередачі, замінили 115 дефектних опор, розчистили близько 120 км трас від порослі та дерев, а також оновили понад 18 км кабельних і повітряних ліній. А також відновили надійність електропостачання у відповідності до категорії з надійності 52 заявникам.

Крім того, за підсумками розгляду окремих звернень споживачам надавалися роз’яснення щодо процедур та їхніх прав.

Довідково.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану», заборонено проведення позапланових перевірок за зверненнями споживачів. У зв’язку з цим Держенергонагляд надає ОСР рекомендації щодо розв'язання проблем, виявлених за результатами розгляду звернень.

Усі звернення, що надходять на телефонну «гарячу лінію», електронною поштою, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.

Реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:

Про реєстрацію, стан розгляду звернення/скарги можна дізнатися у Відділі по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду за телефоном +38 (073) 957-20-28 у робочі дні з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – до 15:45.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux