Від початку року до Держенергонагляду надійшло понад 1,3 тисячі звернень з питань електроенергетики

опубліковано 26 травня 2025 року о 08:34

За 4 місяці 2025 року у відомстві зареєстровано понад 1,3 тисячі звернень споживачів з питань електроенергетики. З них близько 240 – у квітні.

Найбільша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії з Харківської, Дніпропетровської та Київської областей.

Найпоширеніші питання, з якими зверталися споживачі:

  • приєднання електроустановок до мереж операторів системи розподілу (крім обґрунтованості вимог технічних умов);
  • дотримання операторами систем розподілу порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам;
  • забезпечення надійного постачання електричної енергії;
  • невідповідність вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії.

За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду оператори системи розподілу (ОСР) за цей період виконали низку заходів з відновлення надійності електропостачання споживачів та запобіганню виникнення аварійних ситуацій із негативними наслідками, зокрема:

  • замінили 55 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (ПЛ), що забезпечило надійність електропостачання споживачів та запобігло виникненню аварійних ситуацій із негативними наслідками;
  • розчистили майже 38 км трас ПЛ від порослі та дерев, що потенційно могли призвести до обривів ПЛ;
  • відремонтували 54 пошкоджені кабельні та повітряні лінії електропередачі;
  • замінили понад 8 км проводів ПЛ на проводи більшого перерізу, що дозволило зменшити мережеві обмеження для споживачів, а також надало можливість додаткових підключень.

Також, за підсумками розгляду окремих звернень, споживачам надано відповідні роз’яснення щодо порушених питань.

Держенергонагляд тримає на контролі розгляд звернень, адже оперативне реагування на них є важливим для захисту законних прав та інтересів споживачів.

Довідково.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану», заборонено проведення позапланових перевірок за зверненнями споживачів. У зв’язку з цим Держенергонагляд надає ОСР рекомендації щодо розв'язання проблем, виявлених за результатами розгляду звернень.

Усі звернення, що надходять на телефонну «гарячу лінію», електронною поштою, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.

Реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:

  • телефонна «гаряча лінія» +38 (073) 957-20-27, яка працює відповідно до графіка (https://sies.gov.ua/zvernennya-gromadyan/grafik-provedennya-telefonnoyi-garyachoyi-liniyi-u-derzhenergonaglyadi). Варто зазначити, що у момент, коли відбувається приймання дзвінка представником Держенергонагляду від заявника, інші додзвонювачі залишаються в очікуванні та можуть чути серед іншого довгий гудок виклику, що не є свідченням того, що лінія не працює;
  • електронна пошта zvg@sies.gov.ua для звернень та скарг громадян;
  • форма для електронного звернення https://sies.gov.ua/forma-dlya-podannya-elektronnih-zvernen-gromadyan-do-derzhavnoyi-inspekciyi-energetichnogo-naglyadu-ukrayini;
  • юридична адреса: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.
  • Про реєстрацію, стан розгляду звернення/скарги можна дізнатися у Відділі по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду за телефоном +38 (073) 957-20-28 у робочі дні з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – до 15:45.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux