Протягом січня 2025 року у Держенергонагляді зареєстровано близько 390 звернень споживачів з питань електроенергетики.
Найбільше звернень надійшло від споживачів з Харківської, Київської та Дніпропетровської областей.
Зазначимо, що всі звернення, які надходять на телефонну «гарячу лінію», електронною поштою, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.
Наразі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» здійснення позапланових заходів за зверненнями споживачів заборонені. Тож за результатами розгляду звернень і виявлення проблеми Держенергонагляд надає рекомендації операторам системи розподілу (ОСР).
Водночас за результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду ОСР за цей період виконали низку заходів з відновлення надійності електропостачання споживачів та запобіганню виникнення аварійних ситуацій із негативними наслідками. Йдеться, зокрема, про:
Також за підсумками розгляду окремих звернень споживачам надано відповідні роз’яснення.
Держенергонагляд тримає на контролі розгляд звернень, оскільки від ефективного реагування на них залежить здатність відомства забезпечувати захист законних інтересів споживачів.
Нагадаємо, що реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:
Про реєстрацію, стан розгляду звернення/скарги можна дізнатися у Відділі по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду за телефоном +38 (073) 957-20-27 у робочі дні з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – до 15:45.