У липні 2023 року до Державної інспекції енергетичного нагляду України надійшло 292 звернення з 22 областей та м. Київ.
Загалом за сім місяців поточного року у відомстві зареєстровано понад 10 тисяч звернень. Переважна частина яких стосувалась питань технічного стану електромереж, якості та надійності електропостачання, приєднання електричних установок замовників до електричних мереж операторів систем розподілу (ОСР) тощо.
За підсумками розгляду звернень вирішено питання, порушені у понад 1,5 тисячі звернень. Іншим заявникам надано роз’яснення. Крім того, Держенергонагляд продовжує вживати заходів щодо забезпечення споживачів якісним, безпечним та безперебійним електропостачанням. Зокрема, на вимогу відомства упродовж січня-липня поточного року ОСР виконали низку робіт із покращення технічного стану електромереж, підвищення якості та надійності електропостачання, а саме:
Нагадуємо, що у разі виникнення проблемного питання, вирішення якого належить до компетенції Держенергонагляду, є можливість:
Крім того, у Держенергонагляді працює телефонна «гаряча лінія» – (044) 204 79 27 (за графіком).
Також звернення приймаються через урядову «гарячу лінію» 1545.
З питань реєстрації звернень громадян можна звернутися до відділу по роботі зі зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Управління документообігу – (044) 204 79 53, 204 79 22.