Упродовж 2023 року до Державної інспекції енергетичного нагляду України надійшло 11 470 звернень від громадян та установ стосовно питань електропостачання.
Найбільше звернень надійшло з Київської (2 969), Одеської (1 414) та Дніпропетровської (1 167) областей. Найменше – з Житомирської (44), Рівненської (61) та Миколаївської (68) областей.
За тематикою звернення переважно стосувались технічного стану електромереж, якості та надійності електропостачання, приєднання електричних установок замовників до електричних мереж операторів систем розподілу (ОСР), обґрунтованості вимог технічних умов на приєднання електроустановок замовників тощо.
Зі свого боку Держенергонагляд розглянув звернення та вжив доступних заходів щодо забезпечення споживачів якісним та надійним електропостачанням. Так, протягом 2023 року на користь громадян розв'язано питання, порушені у понад двох тисячах звернень. На вимогу відомства, ОСР виконали роботи з покращення технічного стану електромереж, зокрема:
За підсумками розгляду решти звернень споживачам надано відповідні роз’яснення.
Нагадаємо, що за координації Міненерго в Україні триває наймасштабніша за всю історію незалежності ремонтна кампанія, у межах якої здійснюється відновлення пошкоджених енергооб’єктів. Енергетики докладають всіх зусиль для подолання наслідків російських атак на енергетичну інфраструктуру та відновлення електропостачання споживачам.
Довідково.
У разі виникнення проблемного питання, вирішення якого належить до компетенції Держенергонагляду, є можливість:
Крім того, у Держенергонагляді працює телефонна «гаряча лінія» – (044) 204 79 27 (за графіком).
Також звернення приймаються через урядову «гарячу лінію» 1545.