З огляду на складну ситуацію в енергосистемі, що виникла через збройну агресію рф, до Держенергонагляду надходить значна кількість звернень від споживачів з питань електроенергетики.
Усі звернення, які надходять як на телефонну «гарячу лінію», так і на електронну пошту, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством. Держенергонагляд тримає на контролі розгляд звернень.
Упродовж січня-серпня поточного року, у відомстві зареєстровано понад 18,5 тисяч звернень. Серед актуальних питань – дотримання операторами систем розподілу (ОСР) порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам, забезпечення надійного постачання електричної енергії, технічного стану електричних мереж тощо.
За результатами розгляду звернень на вимогу відомства ОСР виконали низку заходів щодо справедливого застосування графіків погодинних відключень, відновлення надійності електропостачання відповідно до категорії з надійності та покращення технічного стану електромереж. Також за підсумками розгляду окремих звернень споживачам надано відповідні роз’яснення.
Нагадаємо, що реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:
Варто зазначити, що у момент, коли відбувається прийом дзвінка представником Держенергонагляду від заявника, інші додзвонювачі залишаються в очікуванні та можуть чути серед іншого довгий гудок виклику, що не є свідченням того, що лінія не працює;
Про реєстрацію, стан розгляду звернення/скарги можна дізнатися у Відділі по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду за телефоном +38 (044) 204-79-53 у робочі дні з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – до 15:45.
Також звернення приймаються через: