Упродовж січня-травня поточного року у відомстві зареєстровано понад 1,6 тисячі звернень.
Найбільше звернень надійшло від споживачів з Харківської (343), Київської (236) та Дніпропетровської (220) областей.
Серед найчастіших питань: дотримання операторами систем розподілу (ОСР) порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам, приєднання електроустановок до мереж операторами систем розподілу (крім обґрунтованості вимог технічних умов), невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії та забезпечення надійного постачання електричної енергії.
За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду ОСР виконали низку заходів, зокрема:
Також, за підсумками розгляду окремих звернень, споживачам надано відповідні роз’яснення щодо порушених питань.
Держенергонагляд тримає на контролі розгляд звернень, адже оперативне реагування на них є важливим для захисту законних прав та інтересів споживачів.
Довідково.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану», заборонено проведення позапланових перевірок за зверненнями споживачів. У зв’язку з цим Держенергонагляд надає ОСР рекомендації щодо розв'язання проблем, виявлених за результатами розгляду звернень.
Усі звернення, що надходять на телефонну «гарячу лінію», електронною поштою, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.
Реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема: