Протягом 5 місяців до Держенергонагляду надійшло понад 1,6 тисячі звернень з питань електроенергетики

опубліковано 20 червня 2025 року о 08:34

Упродовж січня-травня поточного року у відомстві зареєстровано понад 1,6 тисячі звернень.

Найбільше звернень надійшло від споживачів з Харківської (343), Київської (236) та Дніпропетровської (220) областей.

Серед найчастіших питань: дотримання операторами систем розподілу (ОСР) порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам, приєднання електроустановок до мереж операторами систем розподілу (крім обґрунтованості вимог технічних умов), невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії та забезпечення надійного постачання електричної енергії.

За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду ОСР виконали низку заходів, зокрема:

  • замінили 77 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (ПЛ), що забезпечило надійність електропостачання споживачів та запобігло виникненню аварійних ситуацій із негативними наслідками;
  • розчистили майже 42 км трас ПЛ від порослі та дерев, що потенційно могли призвести до обривів ПЛ;
  • відремонтували 83 пошкоджені кабельні та повітряні лінії електропередачі;
  • 29 заявникам відновлено надійність електропостачання відповідно до категорії з надійності.

Також, за підсумками розгляду окремих звернень, споживачам надано відповідні роз’яснення щодо порушених питань.

Держенергонагляд тримає на контролі розгляд звернень, адже оперативне реагування на них є важливим для захисту законних прав та інтересів споживачів.

Довідково.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану», заборонено проведення позапланових перевірок за зверненнями споживачів. У зв’язку з цим Держенергонагляд надає ОСР рекомендації щодо розв'язання проблем, виявлених за результатами розгляду звернень.

Усі звернення, що надходять на телефонну «гарячу лінію», електронною поштою, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.

Реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:

  • телефонна «гаряча лінія» +38 (073) 957-20-27, яка працює відповідно до графіка (https://sies.gov.ua/zvernennya-gromadyan/grafik-provedennya-telefonnoyi-garyachoyi-liniyi-u-derzhenergonaglyadi). Варто зазначити, що у момент, коли відбувається приймання дзвінка представником Держенергонагляду від заявника, інші додзвонювачі залишаються в очікуванні та можуть чути серед іншого довгий гудок виклику, що не є свідченням того, що лінія не працює;
  • електронна пошта zvg@sies.gov.ua для звернень та скарг громадян;
  • форма для електронного звернення https://sies.gov.ua/forma-dlya-podannya-elektronnih-zvernen-gromadyan-do-derzhavnoyi-inspekciyi-energetichnogo-naglyadu-ukrayini;
  • юридична адреса: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.
  • Про реєстрацію, стан розгляду звернення/скарги можна дізнатися у Відділі по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду за телефоном +38 (073) 957-20-28 у робочі дні з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – до 15:45.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux