• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Понад 3,3 тисячі звернень споживачів електроенергії розглянуто Держенергонаглядом
опубліковано 17 листопада 2021 року о 08:50

Працівниками Держенергонагляду за 10 місяців 2021 року опрацьовано 3 341 звернення споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики. З них 2 805 звернень від громадян та 536 звернень від юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.

За підсумками розгляду звернень громадян Держенергонагляд надав 1 433 роз’яснення (51%). З решти 1 372 звернень на користь громадян вирішено питання, порушені у 1 285 зверненнях (94%).

Безпосередньо територіальними органами Держенергонагляду було розглянуто 1 165 звернень або 35% від загальної кількості.

Найбільшу кількість звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду у Київській області – 811 звернень, Львівській області – 286 звернень, Одеській області – 247 звернень, місті Києві – 238 звернень, Дніпропетровській області – 206 звернень. Найменше звернень надійшло від споживачів (замовників) електричної енергії у Волинській області – 6 звернень.

За тематикою найбільше звернень стосувалися:

  • невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 861 звернення;
  • незабезпечення надійного та/або безпечного постачання електричної енергії – 475 звернень;
  • технічного стану електричних мереж – 427 звернення;
  • приєднання електроустановок до мереж оператора системи розподілу (далі – ОСР) (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 368 звернень;
  • дотримання ОСР порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії в частині розрахунків за спожиту електроенергію – 132 звернення.

За результатами розгляду звернень заявників (на вимогу Держенергонагляду) ОСР з метою відновлення прав заявників провели наступні роботи:

  • замінили 384 дефектні опори повітряних ліній електропередачі напругою 0,4 кВ (далі – ПЛ) та 8 опор ПЛ напругою 10 кВ;
  • розчистили від порослі та дерев 202,1 км трас ПЛ-0,4 кВ та 66 км трас ПЛ-10 кВ;
  • замінили 28 силових трансформаторів на ТП 10(6)/0,4 кВ;
  • побудували 11 розвантажувальних підстанцій напругою 10(6)/0,4 кВ;
  • виконали ремонт 221 пошкодженої кабельної лінії електропередачі напругою 0,4-10 кВ;
  • виконали заміну проводів протяжністю 57 км ПЛ напругою 0,4 кВ перерізом 16 мм2 на проводи більшого перерізу;
  • провели регулювання рівня напруги на 143 трансформаторних підстанціях 10(6)/0,4 кВ;
  • провели заміну 194 комутаційних апаратів у РУ-0,4 кВ трансформаторних підстанцій 10(6)/0,4 кВ;
  • провели заміну 295 відгалужень та/або ділянок ПЛ-0,4 кВ, комутаційних і захисних апаратів у побутових споживачів;
  • провели розподіл пофазного струму навантаження на 264 ТП 10(6)/0,4 кВ;
  • виконали монтаж 782 повторних заземлень ПЛ-0,4 кВ, заземлення ТП та нейтралі трансформаторів відповідно до вимог правил улаштування електроустановок (ПУЕ);
  • забезпечили цілісний контакт з'єднань 638 проводів на повітряних відгалуженнях до житлових будинків;
  • відновили електропостачання 167 заявникам;
  • відновили надійність електропостачання у відповідності до категорії з надійності 284 заявникам.

Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників ОСР щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 15 випадках було скасовано нарахування збитків за актами про порушення, а в 9 випадках здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux