Упродовж січня-липня 2025 року у відомстві зареєстровано майже 2,2 тисячі звернень з питань електроенергетики.
Звернення споживачів допомагають своєчасно виявляти ризики, контролювати безпеку та якість енергопостачання, а також приймати обґрунтовані рішення щодо заходів для підвищення його надійності.
Так, за результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду за цей період ОСР виконали заходи, що забезпечили надійність електропостачання споживачів та запобігли виникненню аварійних ситуацій із негативними наслідками. Серед іншого:
Також, за підсумками розгляду окремих звернень, споживачам надано відповідні роз’яснення щодо порушених питань.
Загалом, за 7 місяців поточного року до Держенергонагляду найбільше зверталися споживачі з Харківської (417), Київської (319) та Дніпропетровської (284) областей. Серед найпоширеніших питань:
Держенергонагляд тримає на контролі розгляд звернень, адже оперативне реагування на них є важливим для захисту законних прав та інтересів споживачів.
Довідково.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану», заборонено проведення позапланових перевірок за зверненнями споживачів. У зв’язку з цим Держенергонагляд надає ОСР рекомендації щодо розв'язання проблем, виявлених за результатами розгляду звернень.
Усі звернення, що надходять на телефонну «гарячу лінію», електронною поштою, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.
Реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема: