Держенергонагляд продовжує розглядати звернення споживачів з питань електроенергетики. Так, за 8 місяців 2022 року інспекцією опрацьовано 1 423 звернення споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики. З них 1 250 звернень від громадян та 173 звернення від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Із загальної кількості звернень споживачів (замовників) електричної енергії, що звернулися до Держенергонагляду, безпосередньо до територіальних органів надійшло та розглянуто 443 звернення або 31% від загальної кількості звернень.
За підсумками розгляду звернень громадян, Держенергонагляд надав 756 роз’яснень, що становить 60%. З решти 494 звернень на користь громадян вирішено питання, порушені у 460 зверненнях.
Найбільше звернень заявників розглянуто територіальними Управліннями Держенергонагляду у таких областях:
Найменшу кількість звернень отримано від споживачів (замовників) електричної енергії у Волинській та Сумській областях – по 8 звернень.
За тематикою найбільше звернень надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду ОСР з метою відновлення прав заявників у січні-серпні 2022 року провели наступні роботи:
Нагадуємо, що для розгляду інспекцією звернення необхідно надіслати відповідний запит до Держенергонагляду для отримання відповіді у терміни, передбачені чинним законодавством. Це можна зробити шляхом заповнення форми для подання електронних звернень на офіційному вебсайті Держенергонагляду за посиланням: https://sies.gov.ua/forma-dlya-podannya-elektronnih-zvernen-gromadyan-do-derzhavnoyi-inspekciyi-energetichnogo-naglyadu-ukrayininaglyadu-ukrayini або листом на адресу: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.