• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Держенергонаглядом розглянуто 1 423 звернення споживачів (замовників) електричної енергії
опубліковано 14 вересня 2022 року о 08:20

Держенергонагляд продовжує розглядати звернення споживачів з питань електроенергетики. Так, за 8 місяців 2022 року інспекцією опрацьовано 1 423 звернення споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики. З них 1 250 звернень від громадян та 173 звернення від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Із загальної кількості звернень споживачів (замовників) електричної енергії, що звернулися до Держенергонагляду, безпосередньо до територіальних органів надійшло та розглянуто 443 звернення або 31% від загальної кількості звернень.

За підсумками розгляду звернень громадян, Держенергонагляд надав 756 роз’яснень, що становить 60%. З решти 494 звернень на користь громадян вирішено питання, порушені у 460 зверненнях.

Найбільше звернень заявників розглянуто територіальними Управліннями Держенергонагляду у таких областях:

  • Київській – 416 звернень;
  • Львівській, Дніпропетровській – по 99 звернень;
  • Харківській – 90 звернень;
  • Одеській – 86 звернень.

Найменшу кількість звернень отримано від споживачів (замовників) електричної енергії у Волинській та Сумській областях – по 8 звернень.

За тематикою найбільше звернень надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:

  • невідповідності вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії – 466 звернень;
  • забезпечення надійного постачання електричної енергії – 335 звернень;
  • технічного стану електричних мереж – 117 звернень;
  • приєднання електроустановок до мереж оператора системи розподілу (далі – ОСР) (крім обґрунтованості вимог технічних умов) – 108 звернень;
  • дотримання операторами систем розподілу порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії – 43 звернення;
  • обґрунтованості вимог технічних умов – 40 звернень.

За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду ОСР з метою відновлення прав заявників у січні-серпні 2022 року провели наступні роботи:

  • замінили 268 дефектних опор повітряних ліній електропередачі напругою 0,4 кВ (далі – ПЛ) та 8 опор ПЛ напругою 10 кВ;
  • розчистили від порослі та дерев 36,2 км трас ПЛ-0,4 кВ та 35 км трас ПЛ-10 кВ;
  • виконали заміну проводів протяжністю 23 км повітряних ліній напругою 0,4 кВ перерізом 16 мм2 на проводи більшого перерізу;
  • провели регулювання рівня напруги на 54 трансформаторних підстанціях 10(6)/0,4 кВ;
  • провели розподіл пофазного струму навантаження на 145 ТП 10(6)/0,4 кВ;
  • виконали монтаж 145 повторних заземлень ПЛ-0,4 кВ, заземлення ТП та нейтралі трансформаторів відповідно до вимог Правил улаштування електроустановок тощо.

Нагадуємо, що для розгляду інспекцією звернення необхідно надіслати відповідний запит до Держенергонагляду для отримання відповіді у терміни, передбачені чинним законодавством. Це можна зробити шляхом заповнення форми для подання електронних звернень на офіційному вебсайті Держенергонагляду за посиланням: https://sies.gov.ua/forma-dlya-podannya-elektronnih-zvernen-gromadyan-do-derzhavnoyi-inspekciyi-energetichnogo-naglyadu-ukrayininaglyadu-ukrayini або листом на адресу: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux