• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Держенергонагляд розглянув близько 22 тисячі звернень з питань електроенергетики
опубліковано 25 листопада 2024 року о 08:31

З початку поточного року Держенергонагляд розглянув 21 940 звернень споживачів з питань електроенергетики.

Безпосередньо територіальними органами відомства протягом січня-жовтня 2024 року розглянуто близько 10 тисяч звернень. Найбільше – у Дніпропетровській, Запорізькій, Київській областях та Києві.

Зазначимо, що всі звернення, які надходять на телефонну «гарячу лінію», електронною поштою, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.

Наразі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 р. № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» здійснення позапланових заходів за зверненнями споживачів заборонені. Тож за результатами розгляду звернень і виявлення проблеми Держенергонагляд надає рекомендації.

Водночас за цей період на вимогу відомства оператори системи розподілу (ОСР) виконали низку заходів, зокрема щодо справедливого застосування графіків погодинних відключень. Крім того, задля відновлення надійності електропостачання ОСР:

  • замінили 137 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (ПЛ), що забезпечило надійність електропостачання споживачів та запобігло виникненню аварійних ситуацій із негативними наслідками;
  • розчистили понад 127 км трас ПЛ від порослі та дерев, що потенційно могли призвести до обривів ПЛ;
  • відремонтували 210 пошкоджених кабельних та повітряних ліній електропередачі;
  • замінили майже 30 км проводів ПЛ на проводи більшого перерізу, що дозволило зменшити мережеві обмеження для споживачів, а також надало можливість додаткових підключень.

Також за підсумками розгляду окремих звернень споживачам надано відповідні роз’яснення.

Держенергонагляд тримає на контролі розгляд звернень, оскільки від ефективного реагування на них залежить здатність відомства забезпечувати захист законних інтересів споживачів.

Нагадаємо, що реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:

Варто зазначити, що у момент, коли відбувається прийом дзвінка представником Держенергонагляду від заявника, інші додзвонювачі залишаються в очікуванні та можуть чути серед іншого довгий гудок виклику, що не є свідченням того, що лінія не працює;

Про реєстрацію, стан розгляду звернення/скарги можна дізнатися у Відділі по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду за телефоном +38 (044) 204-79-53 у робочі дні з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – до 15:45.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux