За 9 місяців 2021 року працівниками Держенергонагляду розглянуто 2 912 звернень споживачів (замовників) електричної енергії з питань електроенергетики. З них 2 427 звернень від громадян та 485 звернень від юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців.
З 2 427 звернень громадянам надано 1 209 роз’яснень. З 1 218 звернень на користь громадян вирішено питання, порушені у 1 142 зверненнях (або 94%). Також за участю уповноважених представників інспекції на 269 засіданнях Комісій інформаційно-консультаційних центрів по роботі зі споживачами електричної енергії при операторах системи розподілу (далі – ОСР) розглянуто 334 звернення. З них прийнято рішення відновити порушені права заявників у 221 випадках.
Із загальної кількості звернень споживачів (замовників) електричної енергії, що звернулись до Держенергонагляду, безпосередньо до територіальних органів надійшло і було розглянуто 1 007 звернень або 35% від загальної кількості звернень. Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду у Київській області – 694 звернення, Одеській області – 229 звернень, Львівській області – 229 звернень та м. Київ – 208 звернень. Найменша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Волинській області – 5 звернень.
За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії стосувались:
За результатами розгляду звернень заявників на вимогу Держенергонагляду за 9 місяців 2021 року ОСР з метою відновлення прав заявників проведено наступні роботи:
Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників ОСР щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 15 випадках було скасовано нарахування збитків за актами про порушення, а у 9 випадках – здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 1 875 тис. грн.