У січні 2022 року Держенергонагляд розглянув 429 звернень споживачів (замовників) електричної енергії. Із загальної кількості розглянуто 389 звернень від громадян та 40 звернень від юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Безпосередньо до територіальних органів надійшло та було розглянуто 140 звернень або 33% від загальної кількості звернень споживачів (замовників) електричної енергії, що звернулись до Держенергонагляду.
За підсумками розгляду звернень громадян, Держенергонагляд надав 210 роз’яснень (54%). З решти 179 звернень на користь громадян вирішені питання, порушені у 161 зверненні, що складає 90%.
Найбільше звернень заявників розглянуто Управліннями Держенергонагляду у таких областях: Київській – 155 звернень, Миколаївській – 38 звернень, Одеській – 33 звернення, Дніпропетровській – 26 звернень, Львівській– 23 звернення, Харківській – 21 звернення, Запорізькій– 20 звернень. Найменша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії у Волинській, Закарпатській, Луганській, Сумській, Тернопільській та Черкаській областях – по 1 зверненню.
За тематикою найбільше звернень споживачів (замовників) електричної енергії надійшло до Держенергонагляду та його територіальних органів з питань:
За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду у січні 2022 року ОСР з метою відновлення прав споживачів провели наступні роботи:
Під час розгляду звернень споживачів з питань оскарження дій працівників ОСР щодо складення актів про порушення та здійснення за ними розрахунків збитків у 1 випадку здійснено перерахунок збитків зі зменшенням загальної суми на 40,9 тис. грн.